Infraroodsauna

Verlicht uw spieren & gewrichten

heading

Klinische studies tonen aan dat infraroodwarmte verlichtend werkt bij spier- en gewrichtspijnen. Omdat u flink transpireert, reinigt u uw lichaam en verbetert u uw weerstand.

Voor verschillende doeleinden

Ontspanning

Sunlighten-infraroodsauna’s staan garant voor heerlijk ontspannen. Met de meest therapeutische infraroodwarmte binnen de Solocarbon®-verwarmingstechnologie helpen Sunlighten-infraroodsauna’s u volledig te ontspannen. Onze infraroodsauna, een mPulse 3-in-1, is zo ontworpen dat u erg comfortabel kan genieten. Door op een verkwikkende manier te transpireren, voelt u de stress wegsmelten.

Pijnverlichting

Klinische studies tonen aan dat pijn op warmte reageert. Zo kunnen we veelvoorkomende pijnaandoeningen specifiek met de unieke infraroodwarmtetherapie behandelen. Infrarood kan de pijn verlichten bij o.a. reuma, artrose, fibromyalgie & PMS.

Vaak horen we dat klanten veel minder pijnklachten hebben dankzij hun Sunlighten-infraroodsauna. U hoeft ook minder pijnstillers te nemen. De warmte dringt binnen in uw gewrichten, spieren & weefsels. Uw bloedsomloop & zuurstoftoevoer versnellen meteen.

Doordat de pijn op de zenuwuiteinden vermindert, heeft u minder spierkrampen en geneest uw lichaam uiteindelijk op een natuurlijke manier.

Ontgifting

Door te transpireren, kan het lichaam op een veilige & natuurlijke manier genezen, gezond blijven en ontgiften.

In een Sunlighten-infraroodsauna zweet men gemiddeld 20% giftige stoffen en 80% water uit (tegenover 3% giftige stoffen & 97% water in een traditionele sauna).

Gewichtsverlies

Uit onderzoek blijkt dat men tijdens een sessie van 30 minuten in een infraroodsauna tot wel 600 calorieën kan verbranden.

In een infraroodsauna probeert het lichaam zichzelf af te koelen en daardoor nemen het hartritme, het hartminuutvolume & de stofwisselingssnelheid aanzienlijk toe.

Onze gegevens

Telefoon

Eendenstraat 30
2400 Mol

info@praktijkgeysen.be

Telefoon

Eendenstraat 30 2400 Mol (België)

info@praktijkgeysen.be

Praktijk momenteel gesloten omwille van een knierevalidatie.